Mikes begravning :(

Hej på er! Tittar just nu på klippet från Desperate housewives när de begravde Mike. Alltså ni fattar inte hur mycket jag grät när det skulle sänka hans kista.

När man såg Susan sitta i soffan och var väldigt ledsen över de som hade hänt så sa jag till min pojkvän: Jag vet ej vad jag hade gjort om något hade hänt dig och började helt plötsligt gråta när jag tänkte på det hehe känslig eller vad :P. Min pojkvän började små skratta och sa till mig: Du är så otroligt söt och underbar och så fick jag en stor kram av honom <3. Älskar dig mer än allt annat

Fan vad detta avsnittet var sorligt kan inte fatta att han är död :(. Varför skulle detta hända nu när serien aldrig kommer släppa ut flera säsonger :(, ett lyckligt slut vill man ha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0