Internationella kvinnodagen och Bilder från idag

Hej alla tjejer, flickor, kvinnor och brudar :). Ett stort grattis till oss ALLA, vi är sååå bäst och varje dag borde egentligen vara kvinnodagen :D.

Har precis hjälpt lilla Filip med vecko läxan.
Den ungens mun går verkligen i ett hahah, kanske vilar i 1 minut.

Var med söta Salam idag i Väla en liten stund :). Fy fy mig fick med mig lite saker hem igen SLUTA shoppa Medina haha, köpte ett par blåa byxor samt till hemmet.

Grattis till oss :D


Girlpower idag och alla andra dagar


Min standard "frukost" när jag ska ta tåget


God fika inne på Väla

Kommentarer
Postat av: Linda

Den där fikan såg sjukt god ut!!

2012-03-08 @ 20:49:50
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0