Blått, svart eller grått?

Hej på er! Mycket tvätt just nu :/. Gick upp 8 för att börja med tvätten och har lite kvar fortfarande, helt slut och trött :(. Min epilepsi plågar mig just nu, mår verkligen dåligt dåligt speciellt när anfallet vill komma fram. Sen 8 till nu har det varit 3 st som vill utvecklas :(.

Fint väder vi har idag, inte för att det hjälper mig men kände bara för att påpeka :/. Ska fixa lite kaffe till mig nu tänkte jag. Om jag känner mig bättre så slänger jag in ett inlägg lite senare.

Igår så gjorde jag naglar till en tjej och här kommer bild

Använde mig av mitt nya glitter som jag fick förra veckan. Tycker färgen är helt okej men det som irriterar mig att det inte är samma färg som det var på bil när jag beställde :/

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har sagt det innan och säger det igen, du är så jädra duktig på det här, det ser alltid så proffsigt ut, och denna du gjort nu gillade jag verkligen!



Vad tråkigt att du mår så dåligt nu.. Är det någonting som går i perioder när du inte märker av det lika mycket, och när du märker av det mer? Du behöver inte svara om du känner att det är för privat, men jag tror inte jag har läst det nånstans här innnan

2012-03-07 @ 18:47:26
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0