Snäckskal glitter

Hej på er! Fy vad jag har ont i nacken/ryggen aaaa riktigt jobbigt. Man vet inte om man ska stå eller ligga ner för det gör lika ont :/. Där vid 2 tiden så ska jag och Ivo til Center syd :). Han ska titta på nya skor och jeans och jag bara jeans ;). Får vänta lite med att shoppaloss hehe man måste vara lite ekonomisk nu när det 1 vecka och 3 dagar till lön haha

Jag märkte precis att jag aldrig har visat mina snäckskal glitter till er :P.
Köpte dessa för typ 2 månader sen. Jag har fortfarande inte testat dem, får ta och göra det nu på tisdag eftersom jag ska inte bygga naglar till någon då.

Riktigt fina färger :)

Förutom att jag har 86 vanligt glitter så har jag även 3 andra sorts glitter som jag
köpte i mindre förpackning för ett bra tag sen.

Små hexagon, stripes och blommor

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0