the secret circle och Terra Nova cancelled :(

Igår så fick vi veta att the secret circle har blivit cancelled, fan vad tråkigt :(. Serien var bra och skulle inte ha blivit inställd tycker jag :/. Tydligen tyckte folk att det aldrig hände något nytt vilket jag verkligen inte håller med. The secret circle är mycket bättre än Teen Wolf och den ska fortsätta :S. Teen Wolf är lite mer löjlig och där hände aldrig något nytt eller speciellt :/.

Vi blev chockade när vi såg att Terra Nova oxå har blivit Cancelled. Den var ju bra och väldigt bra gjord för att bara vara en serie, besviken blev både jag och Ivan.



Några andra serier som jag och Ivan precis började titta på har tydligen oxå blivit inställda.

Cancelled

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0