Clean start kit

Hejsan! För ca en vecka sen köpte jag Clean start kit inne på Doc morris. Har testat alla 5 produkter men inte samtidigt eftersom min hy är väldigt känslig för att byta ut hela min morgon- kvällrutin direkt. Jag har redan fått mig en liten uppfattning om varje produkt,
vilken jag tycker om och inte tycker om. 
 
För att detta inlägget inte ska bli långt så kommer jag göra 1 videoinlägg om Clean start imorgon.
 
Om ni vill testa Clean start så är mitt tips att köpa Kit först eftersom priset på ordinarie storlek är inte billiga direkt, separat ligger dem alla över 230 kr medan start kit kostar 350.
 
Storlek på start kit och ordinarie
 
Eftersom man behöver bara använda lite av produkten så kommer de räcka nog för att du ska hinna få en uppfattning om Clean start och om den passar dig :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0