Blogg.se app Diss

Ja nu har man inte kunnat logga in på blogg.se app under hela veckan, riktigt irriterande. När man läser vad folk skriver om blogg appen så är många väldigt arga över detta, en vecka är allt för länge
 
Det är lättare att blogga oftare via blogg appen eftersom det är smidigare och när det handlar om bara en bild så känns det så onödigt att behöva sätta igång datorn och skicka bilden till hotmail för att kunna skriva ett inlägg med EN bild, detta hade gått snabbare via appen. Det är inte alltid man har tillgång till datorn eller orkar sätta igång, typ när jag skriver mina nattinlägg tror ni verkligen att jag orkar sätta mig farmför datorn då :/
 
Medina DISSAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

min funkar, bara att bilderna inte går att ladda jämt. kommer däremot inte in ifrån datorn, de har ju gjort om sidan så mina bloggar finns inte ens där så jag kan inte skriva därifrån. skitstört.

Svar: Jaha jätte konstigt, hos mig fungerar det på dator men inte appen hehe :P
meedo.blogg.se

2012-06-24 @ 18:27:44

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0