Bilder från Salams möhippa

Hej folket! Var halv vaken sen halv 9 idag hehe :/ jävla fåglar gå och kvittra någon annanstans. Snart kommer min kusin och hennes mans kusin som jag ska bygga naglar till. Min kusin följer mest med för att visa vart jag bor :). Hoppa hon tar glitter och en färg som ingen annan har haft innan :D

För ca en vecka sen så skickade Farah till oss bilder från Salams möhippa och här kommer några utvalda, man blev ju inte direkt bra på alla bilder hahah :P
(för er som inte vet: Jag är hon i shorts hehe)


Hahahah

När vi kom hem till Farah med Salam och överraskade henne med god frukost och en fotograf rakt i hennes ansikte typ hahaha. Hon blev väldigt chockad när hon såg fotografen :P

Denna är min favorit :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0