Norrköping imorgon

Hejsan! Jag och Ivan har precis ätit hembakad pizza, gott gott :). Imorgon ska jag, min storebror och min pappa åka upp till Norrköping och besöka min mammas och brors begravning. Jag har inte varit där på 11 år. Resan kommer ta oss lite mer än 8 timmar och jag vet att min nacke kommer göra väldigt ont men jag bryr mig inte, det är verkligen inte ofta jag får chansen att åka dit och träffa dem. Även om jag längtar så kommer imorgon vara en jobbig dag och jag kommer känna mig ledsen.

Jag och Ivan ska till Hbg snart och ta en fika. Ivo blir alltid orolig när jag ska åka långt, att något ska hända <3 naww min baby.

saknar er så otroligt mycket


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan nog bli en jobbig resa, men jag kan tänka mig att det behövs. Iaf jag känner alltid ett visst lugn efter att ha varit vid min brors grav. Hoppas din morgondag blir så bra det går, och att du är rädd om dig :)

2012-07-31 @ 20:02:47
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0