Mobilbloggar: nackspärr

Hej på er! Fy vilket helvete jag har haft idag och igår, lite bättre nu men det gör fortfarande ont speciellt när det spänner till, har fått nackspärr :(. Ont i nacken (vänstra sidan) har jag haft i flera månade men nackspärr har jag aldrig haft innan. Alltså ni fattar inte vilken jävla smärta och hur ont det gör :/ ni som har haft nackspärr vet vad jag pratar om. Där vid 2 tiden idag var jag i stor sätt förlamad, kunde inte resa mig upp från sängen. Jag bara grät och grät, visste inte vad jag skulle ta mig till. Ringde pappa och bad honom köpa voltaren gel till mig. Det har hjälpt lite plus panodil oxå men det är väldigt långsam process märker jag. Om det inte

blir bättre så måste jag besöka en kiropraktiker.

 

Min pappa har hjälpt mig en hel del och kommer in till mig varje halv timme för att kolla till hehe. Han är orolig att jag på något sätt kommer få svårt att andas. Tappat räkningen på hur många gånger han har sagt att jag ska dra till sjukhuset/akuten. Som sagt det är inte mycket dem kan göra när det är nackspärr. Man får självmedicinera sig helt enkelt. Ivan och hans syster har sms:at och ringt mig flera gånger för att se om jag behöver något, tabletter eller om jag är hungrig. Det känns skönt när man har så mycket stöd omkring sig :)

Först gången jag har nackspärr, fy fan vilken smärta. Det är vänstra sidan som dödar. Vad än man gör så spänner det till och gör skit ont. Man blir fan med galen.

Känns som det inte finns något annat att göra än att gråta :(


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0