Va med och vinn nagelbandsolja från O.P.I

Idag så är det min födelsedag och jag vill dela med mig av dagen till mina fina bloggläsare.

En av er har chansen att vinna nagelbandsolja från O.P.I med lukt av mango. Allt du behöver göra är att skriva din/dina bästa nageltips eller skönhetstips. Ni kan skriva här i bloggen eller på min hotmail ([email protected]).

Jag kommer sen att läsa era kommentarer och personen med bästa tipset vinner nagelbandsoljan. Tävlingen avslutas kl 00:00.

Va med och vinn nagelbandsolja från O.P.I.


Tävling är avslutad och vinnaren blev Julia

Ett stort tack till alla som del tog i tävlingen här på bloggen och hotmail :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2012-01-03 @ 15:52:48
Postat av: Julia

Mitt bästa tips på skönhetstips är en ansikstmask. Den är superenkel att göra och det ända man behöver är salt, socker & banan. Man blandar en halv banan med två teskedar socker och salt, gegger ihop det och kletar i ansiktet och har i ca. 15min. Ansiktet "tål" lite dessa ingredienser tillsammans och skuter ut allt fett hur aniktet dvs porer. Bananaen gör också att ansikte blir jätte lent!

-Mitt andra tips är att ta socker på tandborstenb och gnugga på läpparna, detta är sjukt bra om du har torra och flagniga läppar. Läparna blir as mjuka och lena.

- Mitt bästa sminktips är att lägga ett mörkare puder på käkbenen. Det gör så att det ser ut som att du har tydligare käkben och det är ju så otroligt snyggt!

-Mitt bästa nageltips är återigen socker. socker och lite, lite mjölk som du gnuggar in naglarna med gör så att du inte fråg "gula" tippar om du har lite längre naglar!

2012-01-03 @ 19:26:35
Postat av: Anonym

Lottar ut en Nordic Artist Wave Maker i min blogg! :) Var med och tävla!! ^^



http://decembermirakel.blogg.se/2012/january/utkast-jan-3-2012.html#comment

2012-01-03 @ 19:38:30
Postat av: Daniella

Har skickat iväg ett mail till dig om tävlingen nu :)

2012-01-03 @ 20:56:29
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0