Fika idag med Lilmarie

Hej på er! Sol strålande sol haha :P det var ju på tiden att vi fick lite gladare väder här i Landskrona. Sitter fortfarande i min pyjamas haha och njuter av kaffe och frukost ;). Ska ta på mig kläderna snart och sen ta bussen till Netto för nu är det dags för lite mat i hemmet haha :P.

Min älskling skulle egentligen köra mig lite senare på dagen men planer kan ändras haha, ska träffa en gammal vän :). Lilmarie som jag inte har träffat på ett år sen skrev till mig idag på Fb och ville träffas. Äntligen får vi ihop dag och tid hehe. Så där vid 5 tiden ska vi iväg och fika ska bli skoj att träffa henne och prata den var ju ett år sen sist hehe :)

Ska träffa Lilmarie idag som jag inte har träffat på ett år

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2012-02-03 @ 14:10:09
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0