Tips: Vitt glitter

Ni som följer min blogg vet att jag köpte nyligen färdiga tippar med glitter på. Jag planerar nu att sluta använda dem eftersom tipparna är väldigt tjocka och är väldigt jobbiga att fila ner så att det blir jämt plus att glittret försvinner när man filar :/. Något jag inte heller tycker om det färdiga tipparna är att det är väldigt runda längst ner vilket inte ser äkta ut.

Nu när jag köpte sist glitter så fick jag med vitt glitter med skiftningar i,
precis likadant glitter som finns på de färdiga tipparna. Om man vill att glitter ska synas på de vanliga vita tipparna så ska man använda sig av detta glittret.

Jag använde mig innan av detta glittret och nackdelen var att
glittret inte syndes på de vanliga tipparna då den är matt och har inte skiftningar i.

Så tips
till er som bygger naglar om ni vill att glitter ska syns på
tipparna så ska ni använda er av glitter med skyftingar i.

Kommentarer
Postat av: Emma

Yo! :D



Var med och tävla om att bli dagens blogg!



Direktlänk: http://tomson.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Lycka till! :D

2012-02-23 @ 21:46:41
URL: http://tomson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0