Oops they did it again

Ja personen som sa att jorden skulle gå under idag måste nog känna sig som en idioter nu. Kan vi komma överens om en sak inga mer "aaaa jorden kommer gå under" till vi har riktiga bevis. Idag gick jag upp lite tidigare eftersom jag skulle ta mig hem för att byggde naglar till en väldigt trevlig äldre kvinna :) var klar där vid 1. Btw min toalett är klar jippi :) fräscht och fint är det nu. Dem blev klara på en vecka och 2 dagar vilket är helt okej. Eftersom jag redan var hemma så tog jag chansen och gick en runda till stan, köpte ett par tjockare leggings och lite underkläder :) kan lägga upp sen. Sitter iallafall på bussen nu på väg till Ivo Pivo :P. Snart framme hörs sen puss

Fikade istället för frukost när jag gick upp :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0