Mobilbloggar: pita time

Hej på er! Är hemma hos Senija nu, bakar pita hehe :D. Förra veckan skrev jag till Senija att nästa gång hon ska göra pita att höra av sig. När jag vara barn så hjälpte jag alltid min mamma med att baka pita, tyckte det var jätte skoj. Saknar dig Mami :(. Eftersom detta var många många år sen så har jag glömt lite så klart, därför kontaktade jag Senija och ville att vi skulle baka tillsammans för att fräscha upp minnet igen :).
 
Har tjatat nu i flera veckor att jag vill lära mig göra pita igen och då menare jag med deg och inte med "plator" som finns att köpa. Har läst olika recept och tittat även på youtube, thank god for youtube ibland haha. Har även frågat Ivans mamma vad man lägger i beroende på vilken pita man gör :), hon gör pita endast med "plator" nu sen hon köpte detta nya stora köksbordet.
Man ser att jag är verkligen engagerad hehe
 
Detta klippet har hjälpt mig mycket 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0