Lite bilder från igår

God morgon! Hoppas ni har haft en riktigt mysig och skoj dag igår :). Gick upp halv 11 idag och kände mig inte så bra :( ont ont över allt. Ibland känner jag mig gammal när jag vaknar upp och har ont i lederna på grund av kylan :/ ja jag närmar mig ju 25 haha :P. Idag blir det Malmö för mig och min lillebror :). Innan var jag mer van vid att åka tåg själv men nu är det roligare att ha med Almir även om han sitter och spelar spel på min mobil hela vägen till Malmö haha :P dagens barn är juuuuu så sociala av sig. Nu ska jag ta och äta lite av maten som blev över från igår och
sen blir det fixa till sig :). Hörs lite senare sötizar puss
 
 Julgran hemma hos Ivans syster
 
Pepparkakshus
 
Igår var sista luckan öppnad
 
Detta köpte jag och Ivan till barnen
 
Och detta köpte jag till min älskling
 
Som jag har visat innan, mina julklappar från Ivan <3
 
Skrapade en massa trisslott igår som Ivans mamma fick av hans syster.
Triss för över 300 kr och hon vann bara 110 kr :/. Man vinner inte längre på dessa skit
 
På kvällen tittade jag och Ivan på en rolig julfilm :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0