12 12 12

Hej på er! Rätt så roligt när man såg 2012-12-12 12:12 längst ner på datorn :). Detta blir nog sista gången då dag, månad och år ser ut så här.
 
Ja här hemma hos mig renoveras det för fullt, my toilet is gone :(. Finns inget jobbigare än att inte ha en toalett plus inte skoj heller att ha 3 män som går in och ut hela tiden, ser allt jag gör eftersom det är så öppet mellan min hall och vardagsrum. Nu borras det jippi kommer så få huvudvärk :/. Tydligen idioten som gjorde ritningen till byggnaden var full eftersom rören är på helt konstiga ställe som gör att detta kommer nog ta 2 dagar extra. Hörde han mannen säga att toaletten ska vara klart på tisdag men jag tror dem blir klara slutet av nästa vecka. Ska sova hos Ivan under tiden :)
 
Jag har en känsla att något saknas hehe :P
 
OJDÅ: Blandade ihop datum med 21 dec och 12 dec angående detta med att jorden skulle gå under ..Fast vi får hoppas att jorden stannar kvar även 21, fan stor rea är ju den 27
och 3 Jan fyller jag 25 år hehe :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jorden skulle inte gå under idag, utan 21 dec 2012

2012-12-12 @ 15:27:58
Postat av: medina

Jag läste på google att dem pratade angående idag oxå :P. fast okej det verkar komma upp sånt skit varje månad känns det som. vi får hoppas att det inte går under den 21 heller hehe...

2012-12-12 @ 15:31:29
URL: http://meedo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0