yeah you are

Tittade innan på The vampire diaries säsong 2 på tv 6 :). Även om jag har sett dem avsnitt typ 3 gånger så har jag fortfarande svårt att slita ifrån mig när det väl kommer upp, beter mig som jag aldrig har sett avsnittet :P. Saknar verkligen vampire diaries :(, ny säsongen börjar 11 okt och det känns allt för långt ifrån. Ska bli riktigt spännande att se hur Elena kommer vara som vampyr :). 
 
LÄNGTAR
 
Kolla vem som van Teen choice award 2012 hottie
 
Yeah you are ;) 
 
Mums mums come to mama haha Ivan kommer döda mig :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart Ian ska vinna det priset! ;) Ååh, längtar ihjäl mig efter tredje säsongen. Jag har väntat SÅ länge på att hon ska bli vampyr, trodde hon skulle bli det nångång under andra säsongen, åh, september får gå fort! Massa serier som börjar snart ju (supernatural, vampire diaries, big bang theory) :)

2012-08-10 @ 16:50:37
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0