Vreden och Återkomsten

Igår fick jag min The vampire Diaries vreden och återkomsten boken :). Jag vet inte hur länge jag har pratat om att köpa boken och nu äntligen blev det av. Detta är volym 2 och enligt tex så ska vara del 3-4 av serien men jag tror inte dem syftar på säsong 3 och 4 eftersom Elena är redan vampyr i början av boken. Allt är i stort sätt annorlunda från serien vilket gör att man blir lite förvirrad, t.ex Elena har en lillasyster istället för bror. Mmm så vad fan ska jag göra, beställa volym 1 och vänta med att läsa vrede och återkomsten fast nackdelen är att jag redan har läst 40 sidor. Det som gör mig nog förvirrad är att jag vill koppla boken för mycket med serien vilket jag märker inte går

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror nog det kan vara bra att köpa den första. Det går rätt snabbt att läsa dem och blir nog lättare att förstå :)

Svar: ja det har du nog helt rätt i :)..Hur mycket skiljer sig första boken från serien?
meedo.blogg.se

2012-08-25 @ 13:08:33
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0