Lugg

                                                                                                                       (tidsinställt inlägg)
Igår så bokade jag tid för klippning, lördag 10 sep halv 12. Bokade tid både åt mig och söta Senija :D. Måste verkligen göra något med mitt hår. Just nu så känns det som mitt hår bara hänger och gör inget speciellt, döttt. Att fixa håret tar mig en evighet (har långt hår). När jag ska våffla håret tar det mig ca 1 timme och 20 min :/ drygt plus jag kan vara lite lat när det kommer till att fixa håret hehe :P.

Så det blir längden, uppklippt och kanske lugg ;)

Sista jag klippte mig så valde jag lugg kanske ska gör det denna gången igen :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0