Olika saker att erbjuda

Hej på er! Idag så vaknade man på gott humör :D kan nog vara att det är en solig dag idag. Tittar just nu på våra bästa år. OMG John Black har dött många gånger och då menar jag många gånger men nu är han på fötter igen haha.

Jag har haft några st tjeje som har frågat mig om jag har börjat med akryl och undrar om jag kan använda det på dem istället för uv gel. Jag har testat akryl på mig själv men det har inte varit något direkt för mig, tycker fortfarande mer om uv gel men om någon frågar mig om jag kan använda akryl så kommer jag aldrig säga nej. Bara för att det inte är något för mig så betyder det inte att jag ska säga nej till de tjejer som vill ha akryl. Det är bra att ha olika saker att erbjuda och olika matrial att välja mellan.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0