2 way and practice hand

Hej på er! Vaknade 9 idag vilket är ovanligt för att vara jag så nu sitter jag här med varm kopp te, smörgås och väntar på att våra bästa år ska börja. Idag kl 5 så ska Ernesa komma hem till mig och få sina naglar fixade.

Igår så beställde jag hem två saker nämnligen 2 way art pen (6 st) och Practice hand :). Jag har ett finger här hemma att träna på men jag tycker fingret ser så konstigt ut hehe :P. Det kommer vara skönt att ha en hel hand att träna på hehe.

Jag har redan 3 st 2 way nail art pen här hemma som jag fick med mitt Gel nagel kit, men man vill ju ha flera färger så klart, så 6 st till är på väg hem till mig nu och mina Practice hand oxå :)


Det som ser ut som en nål är riktigt bra om man vill ha perfekta prickar eller göra 
något mer detaljerat på naglarna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0