Bf04b forever

Hejsan ska snart iväg till min pojkvän, så tänkte slänga snabbt in ett inlägg ;). Idag när jag vaknade där vid kl 12:00 så mådde jag väldigt dåligt kände mig sjuk. Nu är det
bättre men har fortfarande ont i halsen :(.

Igår så hade jag så jävla skoj med mina tjejkompisar. Det är inte ofta vi alla 6 är samlade tillsammans. Blev otroligt mycket skratta, det är kanske därför jag har ont i halsen :P. Vi har alltid så mycket att prata om och när vi väl börjar går det inte att få tyst på oss hahah. 
Älskar er alla jätte mycket :D Bf04b forever

Vår lilla pannkakors fredagsmys. Med teamwork blev allt perfekt ;)


Mmmm gott med grädde och sylt :)


F's man gjorde rulltårta med chokladkräm till oss, snällt av han :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0