Charlie

Hej på er! Då var solen borta och regn, regn, regn är tillbaka igen :(. Min förkylning är fortfarande här och har varit det i en vecka nu :(.

Igår så träffade jag och min pojkvän Nermin och Amina. Det var första gången igår som jag träffar Amina, väldigt trevlig tjej och skoj att prata med :). Det hade med sig en riktigt söt hund, Charlie. Dem tog med hunden bara för att dem fick reda på att jag är en riktigt hundälskare ;) hehe. Dem tar hand om hunden så länge åt en vän.

Här har ni Charlie

Han är en hund som blev räddad från Rumänien där han var hemlös.

Han tyckte verkligen om att mysa och bli klappad hehe :)


Kommer inte riktigt ihåg hur han förlorade sitt ena ben,
men om jag inte minns helt fle så blev han dåligt behandlat av folket i romänien som hemlös.


Visst är han söt? :)



Video

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0