Mobilbloggar: Jävla Malmö

Hej på er nu är vi äntligen på väg hem från Malmö. Alltså man klarar inte av att vara länge i Malmö(i centrum) speciellt inte när det är riktigt varmt ute och mycket folk. Malmö är för stor för oss 3 hehe och vissa delar är äckliga att befinna sig. Vi ska nu förbi Center syd en stund sen blir det hem. Ska nog lägga mig direkt när jag kommer hem men först ta en tablett mot huvudvärk. Till Malmö ska man inte komma och shoppa speciellt inte när det är 25 grader hehe :P.

Under natten fick jag riktigt ont i min hals, har inte kunnat sova så bra. Jag kan inte prata, skratta, äta, svälja m.m så Jävla ont har jag ville börja gråta :(.

En hel påse med 15 tabletter på 3 timmar :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar inte att shoppa när det är varmt. Känns som ett gympass att dra på och av kläder i olidlig värme. Men det är härligt att komma hemifrån och få vara med vänner såklart. Trist att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt! :)

2011-06-04 @ 21:05:55
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0