5 nya

Det var länge sen jag la in ett inlägg om min smurfsamling hehe. Har samlat på mig en hel del sen sist jag skrev men har inte haft tid att lägga ut eller så har det kommit upp andra saker som jag har viljat skriva om vilket har blivit att jag har skjutit upp det hela tiden. Men här kommer alla smurfar jag har samlat på mig under dessa 2-3 veckor

Gammelsmurf fick jag av min pojkväns systerson.
Han har oxå börjat samla på smurfar så när han får en smurf han redan har så ger han den till mig, så gullig hehe :)

Gammelsmurf


Buttersmurf


Dessa två köpte min pojkvän till mig.
Han har alltid tur, får upp just dem jag saknar medan jag får upp samma smurfar som jag redan har haha

Glasögonsmurf och Babysmurf


En till smurf som jag har fått av min pojkväns systerson

Latsmurf

Kommentarer
Postat av: sarah

hehe söta smurfar =)

2011-07-05 @ 18:59:14
URL: http://klarahs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0