Mina ord om Breaking dawn del 1

Japp då har jag oxå sett Twilight breaking dawn del 1 :D. Den var riktigt BRA men jag måste tillägga att den kanske inte var direkt dödande bra som folk har skrivit men ta mig inte fel
jag älskade filmen.

Ett stort NEJ hörde man i biosalongen när filmen slutade haha. Kan inte direk säga varför eftersom det finns folk som fortfarande inte har sett den men jag kan däremot säga att ni kommer LÄNGTA som fan till Breaking dawn del 2. Mitt och Senijas första ord när filmen slutade "fan vad jag längtar till nästa". Enligt IMDB som kommer den ut 23 november. Det är första gången jag är med att folk klappade i biosalongen oxå haha. Jag tycker att Twilight breaking dawn del 1 är mycket bättre än Twilight saga och New Moon
men även kanske lite bättre än Eclipse oxå :P.



Filmen får 4½/5 av 5

Hahah har svårt att bestämma mig. Ibland är det bra att se en film igen för att verkligen veta vad man tycker om filmen :). Första gången är man bara så glad och lycklig att man äntligen ska se den efter att har väntat i 1 år typ haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0