Vi 2

I onsdags hade jag en mysig dag med min älskling, vi firade 8 år <3 fast det kändes nästan som det var min födelsedag eftersom han frågade mig hela tiden vad jag vill göra och vad/vart jag vi ska äta. Jag fick tillsist säga till honom "Ivan det är både din och min dag idag" haha men då sa han att han vill att jag ska vara glad. Så underbar och snäll han är. Jag är alltid glad och lycklig när jag är med dig.

Tillsist bestämde vi oss för att handla gott och äta hemma. Vi tända en massa ljus i köket, åt och pratade om allt möjligt som vi har varit med om under dessa 8 år. Det var rätt så skönt och mysigt att sitta hemma och äta plus så var det skönt att inte ha en massa främlingar omkring oss på vår dag :).

Sen på natten så körde vi runt i ca 1½ timme och bara snackade om allt. Ivan sa till mig "det känns som det var ödet att vi två skulle bli" och så känner jag oxå. Vi är som byggda för varandra <3. Han har varit ett jätte stort stöd i mitt liv. Jag älskar dig så otroligt mycket

Förra året så gjorde jag en video till Ivan när vi firade 7 år

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0