Lite nytt

Hej på er folket! Shit vad jag är trött, måste vara vädret eller så är det min jobbiga förkylning. Tänkte ta och dricka lite kaffe det behövs :P.

Ja innan jag börjar skriva något mer, här kommer bilder på de saker som jag har fått hem under (förra)veckan

2 st tomma boxar


Mina fina glitter tippar


I love the color


Min nya primer.


Lite nageldekorationer fick det oxå bli



Hahah kunde inte bestämma mig för vilka Rhinestones jag skulle ta så det fick bli alla 3 :P.
Plus sidan har typ "jul rea" så man får ta chansen då oxå ;)


Mina 10 st fina 3D blommor



Dessa glitter blommor är mer till akryl när man blandar med dust glitter tex men går så klart att använda som nageldekoration oxå 


Vita tippar


Fick detta av maros när jag beställde hos dem

Kommentarer
Postat av: josefine

hejsan.

gillar din blogg :) jag sysslar med me naglar, riktigt kul är de :) var köper du dina akryl glitter o tipparna med glitter på o allt kul du lagt ut :D

2012-01-01 @ 20:17:48

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0