Mina ord

För ca 2 månader sen bestämde jag mig för att sluta läsa/besöka bloggar som är inget annat än bara negativa. Som spenderar sina dagar med att trycka ner andra för att själva må bra, som i stort sätt väntar på ens inlägg för att ha något att skriva om.

Jag lovar man mår så mycket bättre när man inte lägger 10 sek av sitt liv till att läsa såna bloggar.

Hur kan dessa personer kalla sig "vuxen människa" när dem skriver hur andra är dumma och att dem själva är så mycket bättre och tror att hela världen kopierar dem.... DET går inte ihop bara.... Egentligen vet jag att dessa människor endast vill provocerar och blir bara galna när dem inte får reaktionen dem vill ha från folket dem skriver om. Vi har för många Kissies wannabe.

Egentligen vill jag inte skriva såna här inlägg på min blogg, inlägg där man desperat vill att personer man pratar om ska känna sig träffade det finns redan för många såna bloggar, jag är bättre uppväxt än så..Jag tycker det är så onödigt, omoget och löjligt att sitta och skriva elaka saker om folk bakom datorn istället för att komma fram och berätta till en i ansiktet...

Med detta vill jag säga att jag inte bryr mig längre och kommer inte lägga min energi på sånt eller ha något längre med dessa att göra.

Så nu lägger jag all de skit djupt i ett håll och glömmer allt, absolut inga problem för mig heller att göra det. Tro mig mår så mycket bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

LÄNGE SEN SÖT! :D

2011-12-10 @ 20:43:44
URL: http://cjssong.se
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

var gärna med i dagens lucka i kalendern (om du inte redan är det) då du har chans att vinna ofarliga e-cigaretter =) länk:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-10.html#comment



ber om ursäkt om du inte tycker om tävlings tips :D kram

2011-12-10 @ 20:50:15
URL: http://eemma.se
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-10 @ 22:39:49
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0