Nagelbandsolja från O.P.I

Hej på er! Har varit och shoppat lite, första gången jag köper något på rea sen mellandagsrea startade. Allt blev 350 kr men om man räknar ihop ordinarie priset så har jag sparat 250 kr, typiskt tänkande hos oss tjejer hehe :P.

Tjejen som skulle komma till mig kl 13:00 kunde inte. Jag vet att ibland kan det komma upp saker men man blir ändå inte glad när folk hör av sig så i sista minuten speciellt då jag har många nu som vill komma till min innan ny år, bara igår var det 3 st som hörde av sig och ville komma. Jag hade lätt kunnat ta emot någon av dem istället då, men men vad ska man göra :/

Idag så fick jag äntligen hem mina O.P.I nagelbandsolja(or)

Väldigt enkel att använda och luktar otroligt gott oxå

Eftersom jag har så många fina läsare så planerar jag att ge bort en nagelbandsolja (Mango) från O.P.I till någon av er, måste bara komma på vad tävlingen ska handla om haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0