Mobilbloggar: Abduction

Hej på er! Ska ta och sova nu trött som fan plus huvudvärk :(. Upp tidigt imorgon kvart i 8 :P hehe. Esma kommer till mig halv 9. Ska bygga hennes naglar, ska även bli skoj att träffa henne det var länge sen. Kl 11 kommer Frida till mig. Förutom naglar så kommer min bror, Miresa och älskade Savannah in till L-A. Vi ska förbi min kusin, ska bli skoj att träffa hennes lilla pojke :). Tjejerna ville även träffas imorgon, baka lussekatter och ha det mysigt men får se om jag hinner :P. En massa saker som händer imorgon, ingen lugn söndag haha. Nä får ta och sova nu hörs mer imorgon puss och kram <3

Filmen vi tittade på idag.
Var helt okej skoj att se Taylor i någon annan film hehe. Tyckte slutet var dåligt.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0