Lite av min lördag

Hej på er sötizar! Hoppade precis ut från duschen och nu så njuter jag av kopp te, snart så ska Senija komma till mig ska lägga en ny fyllning till henne. Idag verkar det inte blåsa hallelujah hehe istället har vi sol skönt. Nä ska ta och fixa ihop lite mat hungrig som bara den :P

Igår så åt jag och Ivo Mc vilket var länge sen ;)


Filmen vi tittade på var Final Destination 5
Spännande men lite äckligt då och då. När dem visade den delen med ögonen där kunde jag inte ens titta haha. När filmen var slut så sa jag till Ivo "shit man kan verkligen dö när som kvittar vart man är" hahah fast okej i film överdriver dem lite saker men ändå lite skrämmande. 


Igår så träffade jag mina fina tjejer. Lika roligt som vanligt hade vi men denna gången var det speciellt runt julgranen hahahahaha. Jag hoppas att den videon aldrig läcker ut på nätet :P

Kommentarer
Postat av: senija

hahahaha vi komma vi komma från peppakake land hahahahah

2011-12-11 @ 12:56:03
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0