The Dog whisperer

Hejsan. Tittar just nu på The Dog whisperer with Cesar Millan. Sen jag började titta på The dog whisperer har jag lärt mig så mycket om hundar och vad det innebär att vara ägare till en hund. Fast okej  det är svårt att veta exakt allt Cesar vet eftersom han känner till vad varje rörelse betyder och vad det kan innebär när hundar möter varandra.

Jag tycker synd om hundar som har blivit put to death på grund av dens beteende, när det är ägaren som man ska lägga skulden på. Det ligger på ägaren och inte hunden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker också att det är så synd att vissa inte kan fostra sina hundar, det är ju verkligen inte deras fel!

2010-08-29 @ 11:34:57
URL: http://jlunde.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0