Obsessed

God morgon bloggen. Har precis lagt in min tvätt i tvättmaskinen. Är det någon mer än jag som stör sig på när folk fortfarande har kvar sin tvätt och dem vet att det är någon annans som ska tvätta? Det finns någon som har fortfaranden en massa saker kvar i torkrummet, jag hoppas att personen har tagit ute det när jag ska hänga upp mina kläder för att torka. F*n jag såg en jätte äcklig sak i trapphuset, en använd kondom alltså allvarligt talat hur jä*la äcklig är man. Okej ha sex vart ni vill men för guds skull lämna inte bevis överallt. Så trevlig var min början av dagen

Igår så var jag hos min älskling och tittade på en film, en skit bra film. Jag kom hem runt halv 3 tiden men eftersom jag ej var så trött så tog jag och lästen en litteraturbok, fram till 20 över 4.


Filmen vi tittade på heter Obsessed med Beyonces Knowles i rollerna. Filmen handlar om en blond tjej som börjar på ett jobb där Beyonces man jobbar. Denna tjej blev helt besatt av Beyonces man och början inbilla sig att dem har ett förhållande av om Beyonces man tydligt visar att han inte vill ha något men henne att göra, och då menar jag han visar väldigt tydligt. Men kan se väldigt tydlig att den blonda tjejen är psykisk sjuk, psykad då hon inbillar sig att hon är hans fru, att han älskar henne, vill vara med henne och kommer att lämna hans fru. Plus så kommer man se Beyonces när hon slås haha.

Jag tyckte att filmen var riktigt bra, kändes som om man tittade på en action film så passa spännande var den.

1 till 10 ger jag filmen 8½.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0