Min dag på väla

Hejsan är hemma nu från Väla och är helt slut, det känns som om mina fötter blöder. Jag handlade ej så mycket ett par skor från skopunkten och blus från H&M. Efter att vi hade shoppat lite så åt vi mat och glass mmm gott.  Lil hittade äntligen sin studentklänning, den är jätte fin och gullig tycker jag. Vi tog bussen hem runt 4 tiden så vi var på Väla i ca 4 ½ timme, det är inte dåligt. Fan har dåligt samvete lite att jag köpte skorna hihi, hatar när jag känner så här men samtidigt det var 2 månader sen jag köpte något till mig har bara blivit mat, saker till hemmet och såna saker. Men jag hade riktigt skoj idag, länge sen jag hittade på något såna saker med mina kompisar. Det som var skönt var att vi inte behövde tänka på något, ingen tid vi ska passa eller att någon väntar på oss bara ta det lugnt och allt i vår takt.


Mina nya skor. Något som är bra och jag hade tur med är att jag har 37 men skorna är 36 och dem passar mig bra och dem hade bara 36 kvar, tur eller hur?

Så jävla gott det var med jordgubbar, vi åt de på vägen till Väla när vi satt i bussen. Det var så skönt väder ute, solen lyste, en känsla av sommar så jordgubbarna satt perfekt.

Tänkte att jag skulle testa en ny blus, den jag har nu är för mörk för sommar tycker jag så jag hoppas att denna blir snyggt när jag lägger den på.

Någon som har testat denna och vet om den är bra eller dålig?



 

Idag ska jag plugga lite men först ska jag ta det lugnt och vila.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

aha okej va kul, aa jag älskar att köpa saker fan, finns ingen bättre terapi :D HAHAHA jag ska börja i gymnasium.. läser du högskola?

2009-05-21 @ 18:59:29
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack detsamma! =)



snygga skor där.

2009-05-23 @ 19:01:44
URL: http://jennietheresia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0