En härlig lördag kväll

God morgon på er alla. Igår så var jag med mina kompisar som jag skrev innan. Men precis när vi träffade så hade min kompis 3 av sina kompisar med sig. Vi alla stack till Hampan i Hbg och där satt vi i typ 1½ timme men sen när vi skulle bestämma vad vi skulle äta så tror jag att det nästan tåg oss 40 minuter, alla var hungriga men kunde ej komma överens vad eller vart vi skulle äta. Men när vi väl gjorde så blev det pizza, det lättaste och det som ofta alla vill äta. Vi stack hem till min kompis alla och där åt vi. Efter en stund så stack dem 3 så var vi ensamma. Så vi började dricka sakta men det blev att vi tog det rätt så lugnt, satt och snackade och detta tror jag att det gjorde oss lite trötta. Så det blev upp på fötterna höja musiken och efter det blev det inget sittande igen.


Shit alltså det var typ 1 år sen jag drack och detta är på grunda att jag tar tabletter, jag tänkte fan nu räcker det jag är 21 år och vill leva livet för en gångs skull och inget hände som tur. Jag märkta att jag har saknat smaken hihhi. Det blev 2 ½ alkoläsk och dem var ej små, lite öl, baileys och sen votka blandat med sprite.

Så jävla skönt det var, har saknat den känsla och det som är bra är att jag har alltid vetat min gräns och jag har aldrig gått över den.  Vad är anledningen att dricka sig så full att man ej kan gå, knappt prata och ej minas, var är roliga i det och så beter man sig så skämmig.


Därefter så hämtade Ivan upp mig och min kompis och körde hem oss. Min älskling är alltid där för mig.  Om en kille låter sin tjej ta tåget själv på natten i Hbg är han ej bra kille vad jag tycker i alla fall , fan knutan är katastrof på helgerna en massa idioter där.

Gårdagens outfit


Kommentarer
Postat av: bakir

iiih hvala bogu da si se i ti vec jednom napila :P

2009-05-10 @ 13:47:49
URL: http://bakir.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0