Bajsa väder ute

Hejsan bloggen. Nu är jag hemma så skön. Gud vilket väder det är, helt otroligt som det blåser. Man kunde inte öppna dörren och det kändes omöjligt att gå. Jag tror faktiskt att jag stod stilla på en plats i några sekunder innan jag kunde röra mig framåt. JAG blir så galen på sådant väder speciellt när man är i skolan och sak ta sig hem och det underlättar inte att den vägen jag går från skolan till stationen är så passa öppen att det blåser alltid mycket mer. Men skit i det, nu jag är hemma i alla fall. I dag har det ej hänt så mycket vi hade föreläsning om barnsamtal hur man pratar med barn i samtal. Det var intressant men jag kände att mycket av det viste jag redan eftersom jag har ju gått barn och fritisprogrammet i gymnasiet. Nu känner jag att jag ej har så mycket att säga tänkte mixa ihop lite mat känner mig hungrig. Puss och kram.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0