Nu är alla mina födelsedags presenter klara



Så nu är alla mina födelsedags presenter klara från killen, han har väntat länge på att jag ska bestämma mig vad jag vill ha. Jag fick klockan på självaste födelsedagen, men sen viste jag inte mer vad jag önskade mig. Det blev lite att vi tittade runt och se om jag hittade några plagg jag ville ha, men inget fick mig att falla. Men till sist kom jag på, och detta var igår då jag äntligen kom på vad jag önskar. Jag har klagat lite på att min bärbara har inte direkt högt ljud, men det har inte dem flesta. Så när jag satt igår och lyssnade på musik så tänkte jag "fan jag vill att det ska vara högre". Och då komma jag på att jag har viljat ha högtalare länge nu och så gick det till då Medina äntligen kom på vad hon har önskat sig. Det blev många kablar över allt nu när jag har satt upp högtals paketet, vilket irriterar mig tycker inte om när man ser en massa kablar, fast okej jag har min data på en cp ställe nu, kommer fixa det fint sen när jag flyttar till den andra lägenheten. Men ljudet är SKIT bra, vilken bas den har.


Så idag stack vi och köpte högtalar till mig, plus så hittade jag ett plagg jag tyckte var fint. Jag märkte bland annat att det börjar komma lite mer intressanta kläder i affärerna. Men samma dag som jag kom på att jag ville ha högtalare så kom jag även på att jag har varit lite sugen på att köpa en Volumaster. Eftersom mitt hår har en tendens att bli tun och förlora volymen. Samma dag som jag duschar så är mitt hår tjockt och har volym, speciellt om jag tvättar håret lite senare på kvällen och lägger mig med halv blött hår då blir håret tjockare och har volym. Men direkt dagen efter om jag tvättar håret dagen innan under dagen så är det en annan historia. Behöver inte ens tänka på att platta håret efter att jag har duschen, hår är redan rakt även om jag förtorkar bara . Vilket jag tycker är tråkigt, vill att håret ska vara tjockare hela tiden, mer hår.

När det kommer till presenter, vist det är skoj när man inte vet vad man ska få för presenter, mer spänning i det hela, men det är bättre att man vet och säger till dem omkring sig vad man önskar för då får man det man vill ha och behöver.






Peace, Love, Respect


Kommentarer
Postat av: bakir

snygga presenter ;) ja sa ju att högtalare gör allt !

2009-01-15 @ 12:24:21
URL: http://bakir.blogg.se/
Postat av: meedo

haha, ju jag kände att det behövdes, var inte värdens bästa ljud när man tittade på serier elr lyssnade på musik. men nu är det,, vilken bassss. dunka dunka låter det ;)

2009-01-15 @ 17:12:01
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0