Inne kväll, smått och gott och hunden Bolt

Hejsan. Så nu har jag ätit och tar det lugnt för tillfället, vaknade där vid 11 tiden. Jag sitter nu framför datan och dricker min Yoggi "älskar allt som har hallon i sig". Igår så hade jag och pojken en myskväll hemma hos mig. Vi stack ut där vid kvart över 7, jag han ta en snabb titt i Väla och äntligen köpa pärlörhänge, min först gick sönder. För att vara små saker så kostar dem mycket. Mina första köpte jag i Ur och Penn för typ 45 kr och dessa köpte jag i Glitter för 80 kr, stor skillnad. Bortsätt från örhängen så handlade vi även på Willys smått och gått och även sånt vi behövde till våra minipizzor. Runt halv 9 började vi med våra minipizzor, ju jag vet rätt så sent, men dem blev godddda.
Så medan vi åt så tittade vi på Harry Potter 4 "jag har sätt den sen innan men inte killen". Vi viste inte riktigt vilken film vi skulle titta på, men eftersom vi har planerat att titta på 5:an, så måste man nog helst se 4:an, det är tydligen en fortsättning i det hela. När maten försvann från tallrikarna så åt vi fruktcocktail, chips, dip och choklad.
Efter filmen så planerade han att sticka hem men det lätt jag ej och bestämde att det skulle bli en till film och så blev det vi tittade på Bolt, det var riktigt bra, så rolig. Jag älskade den lilla hamstern, jag dog av skratt helt enkelt. Jag rekommenderar verkligen att se den och man ska se den på engelska då. Den katten såg så rolig ut,, nää fan det var så rolig en 10 får den.

Så när vi blev klara med filmen så var klockan runt 2 tiden. Aa det var en riktigt härlig kväll, vem fan säger att man måste sticka ut varje kväll festa och dricka sig så full att man bara skämmer ut sig. Jag är inte så mycket av en drickare, men när jag dricker så blir jag aldrig full, bara så jag känner av lite av spriten, fast okej just nu tar jag olika tabletter så kan inte dricka så mycket eller ofta. På nyår så drack jag lite fast okej min drink varade hela natten i mitt glas, tog en klunk för varje halv timme som passerade.


Nä nu fan ska jag gå plugga, ska kanske förbi min kusin där vi 4-5 tiden och gratta till deras nyfödda barn.

Seee ya.

80 kr från Glitter



Röst till Bolt är John Travolta, Penny är Miley Cyrus,
hamster (Rhino) Mark Walton's och Katten (Mittens) Susie Essman


Peace, Love, Respect


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman . det är selime, skrev till dig innan hiihihih jag har också blogg pusspuss

2009-01-27 @ 19:35:06
Postat av: meedo

hej gumman.. aa vad heter din blogg? allt bra annars med dig?

kram

2009-02-04 @ 19:16:43
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Anonym

min blogg : www.angjelinaminprinsessa.blogg.se



Här är allt bra. söt hund , vems är den?

2009-02-08 @ 10:32:57
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0