Tvättdag

Hejsan

Sitter här och tittar på HK, samtidigt som jag inte får glömma min tvätt, tråkigt. Japp så vad har hänt, idag var det bara skola, arbete med gruppen. Vi är i stort sätt nästan klara med vårt Paper. Igår så hade jag ont i magen vilket var tråkigt, och kylan gjorde inte saken bättre. Och du som är tjej förstår vad jag menar. Förutom smärtan i magen så tittade jag förbi min bror, lekte lite med Baby som har blivit lite olydig. Hon tycker om att nafsa och hoppa på människor, vilket inte är bra så man får ha tålamod helt enkelt och bara säga NEJ ett par tusen gånger.

Det är en sak jag inte förstår, jag såg en tjej idag ha på sig såna tajts som är lite tjockare och använde som byxor utan lång överdel som täcker i alla fall lite. Jag tycker verkligen inte att det liknar några sorts byxor och tycker det är konstigt att man går med tajts utan att ha någon lång överdel. Föreställ er att gå omkring i strupbyxor, man ser kroppsformen allt för mycket, ni vet själva hur det ser ut. Detta är vad jag tycker.


Jag vet inte om någon har läst i tidning om en man som Onanerade mitt framför butiksbiträde. I tygbutiken strävade han inte efter att handla utan hoppar på biträdet och drog ner henne på golvet. När hon försökte slå sig loss så hotade han henne att han skulle döda henne om hon inte ligger stilla. Så en meter ifrån onanerade han framför henne. När han var klar så torkade upp från golvet med en grytlapp som han tog från hyllan. Så när han var klar så tackade han för sitt, skakade han hand med henne och stack därifrån.

ALLTSÅ shit vad sjuk människa, det är bara personer som inte mår bra som kommer på såna idiotiska saker. Som tur så fick dem tag i mannen och han fick 2 års fängelse, han nekade inte till hans handling när han blev utfrågad. Nää det är bara för korkat, sjuka människor vi har i samhället.

Lilla Baby har blivit några cm större. Lilla lilla söttnos


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0