Typ inget

Hello människor.

Sitter hemma och väntar på killen, har varit typ inne hela dagen. Jag tittade på Open Season 2 idag, den var bar. Igår så var jag i skolan, föreläsningen var så lång tråkiggggggg att jag höll på somna ett par gånger. Efter skolan så stack jag till min bror och hans tjej och träffade lilla Baby, så sött hon är. Hon har lärt sig sitt, plats, lugn och att ligga går lite trögt men det kommer. Stackaren skadade benet igår, hon glider mycket när hon springer och leker, så igår råkade hon hamna lite fel och skadade sig. Jag blev så rädd och orolig när jag såg henne halta, tyckte så synd om henne. Men som tur så kom det bara lite ur led/kom emot en nerv elr något så, tur att det ej var brutet. Så jag tog henne och la henne i mitt knä så hon kunde vila. Efter att det hände så satte sig min brors tjej framför datan och fixade direkt djurförsäkring. Efter en kvart så var Baby uppe igen och ville ner på golvet och leka. Nu tänkte jag gå diska. Ha det bar så länge.



Peace, Love, Respect


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt hunden är!

2009-02-08 @ 19:42:39
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0