toapapper, snö, nalle och Chris Brown

Hejsan.. är hemma nu, trött som bara den har känts som en lång dag, okej det har varit en lång dag från 9 till 3. Fast egentligen slutade lektionen 4, men jag orkade ej mer på tanken att jag måste även ta tåget hem, då jade jag varit hemma typ kvart i fem. Fast okej jag kom ändå hem halv 5 eftersom jag var tvungen att sticka in till Netto och köpa toapapper och nudlar, så deprimerande hihi.


Jag hörde idag på Vakna med the Voice (men även lästa) att Chris Brown har misshandlat Rihanna, så klart så blev man chockad. För vara ärlig så vet jag ej vad jag ska tro, för jag tycker om Chris Brown och jag har svårt att tänka mig att han skulle göra något sånt, men samtidigt även om en person verkar vara snäll så behöver den ej betyda att personen är en ängel. Vem vet det kan vara på hittat, mycket sånt verkar finnas inom kändisvärlden. Jag kommer vara mitt i mellan, fram tills då bilder på dem två i rättegången kommer, för när det kommer till Hollywood så vet man inte längre.


Så vad har annars hänt idag,,, mmm inget egentligen bara varit lång dag helt enkelt. Tänkta vila en lite stund nu och sen titta igenom en uppgift som ska diskuteras inom gruppen imorgon.

Ibland är vädret bara för mycket , om det nu ska snöa så låt det snö, inte att det ska försvinna några timmar efter. Snöar på kvällen och försvinner näsa dag, har typ hölt på så här ett par gånger. Jag fattar mig inte längre på vädret helt enkelt.


Before 08:22

 

After 16:20


Min lilla nyckelring, köpte den igår på Willys.
Har letat länge efter en liten nalle att lägga på min nyckel.
Så sött den är.

Kommentarer
Postat av: s

2009-02-12 @ 11:35:23
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: s

du har blivit utmanad kolla min blogg

2009-02-12 @ 11:35:52
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0