Små handlat, trångt i bussen och pojken mår dåligt



Hejsan! Sitter här på min säng med laptop i knän. Slutade lite tidigare idag, men stack in till stan när jag kom fram till L-A, skulle köpa mina tabletter på Apoteket. Jag har tabletter på recept och behöver köpa dem ofta så jag har kommit upp till den summan att jag har frikort nu under en viss tid.
Så eftersom jag fick tabletterna gratis så tänkte "nä fan nu ska jag för första gången på länge köpa något till mig som gör mig glad".
Det var typ en månad sen jag köpte något till mig som jag vill ha. Jag känner mig rätt så trött, gör det hela tiden. Vad har jag annars gjort mmm, inte så mycket. Kom och tänka på en sak innan, hur mycket jag hatar när man ska till skolan så där tidigt och så när man hoppar på statsbussen så är det en djungel där inne, typ 60 pers. Hänt flera gånger att jag har varit tvungen att stå där vid busschauffören, har ej kunnat röra sig och när man andas så slår det 50 olika lukter rakt in i ansikte, att man tillsist får panik.
Plus om man tänker efter är det egentligen jätte farligt att så många människor är tvungen att stå upp, tänk om en olycka inträffar, man kan verkligen föreställa sig vad som kommer hända med alla dem som står upp.

1. Diadem - Ginatricot 69 kr
2. Örhänge - Ginatricot 59 kr
3. Running cosmetics - H&M 59 kr
4. Listerine total care - Apoteket 65 kr

Min pojke mår jätte dåligt, tycker så synd om honom. Jag hatar denna jävla systemet som finns när det kommer till sjukhuset och att få hjälp. Han har varit dålig nu i ett halvt år, yrsel, känsla av tryck i huvudet och i öronen. Han har inte fått någon värdig hjälp på tanken på att han fortfarande mår dåligt. När han kontaktade SIN läkare i Lund då allt detta hände så sa hans läkare "det är inget jag kan hjälpa dig med". Alltså hur fack up är du mannen, du är läkare fan boka in tid för röntgen eller något så, hur jävla svårt är det egentligen. Dem här 3 sista dagarna har varit som värst, blev yr vad han än gör, det kom och gick hela tiden. Tänk er själva att du blir yr när du ska gå till köket och sen en timma senare när du ska till köket igen så händer det ingenting men istället blir du yr för något annat du gör. Men han ska idag iväg till akuten och då ska han få med fan alla kropps kontroll, se till så att han får remiss till öronläkare, röntga huvudet och nacken (kanske klämt någon nerv i nacken och orsakar balans gången).

Volim te, Love u, Älskar dig, Te amore
2006 29/12


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0