Min tisdag

Hej bloggare! Igår så blev det inget inlägg, jag satte inte ens igång datan. Det var mycket jag gjorde igår så det är därför. Var i skolan, hade tid hos tandläkare och så klart mina tänder var perfekta. Tandläkaren berättade att mina tänder är jätte fina och att alla tänder är på sin plats. Alla mina visdomständer sitter perfekt och kommer inte störa dem andra tänderna ex göra att dem andra tänderna börjar klättra varandra. Efter att jag var hos tandläkare så stack jag till Ivan han skulle till sjukhuset så jag följde med honom. Därefter så skulle min älskling klippa sig, det var på tiden. Sen träffade vi våra två kompisar(ett par). Jag och min tjej kompis stack in till H&M, där jag hittade ett par sexiga gladiatskor, riktigt snygga. Efter det så åkte vi hem till våra kompisars lägenhet, satt hemma hos dem pratade och bara tog det lugnt fram till 00:00. Jag var riktigt trött när jag kom hem. Och så var min tisdag.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0