Lite från igår och lite av början av min söndag


Hello! Sitter nu här framför datan och gör ingenting :P. Min lille bror ringde på min dörr och så väl kallade på mig klockan 9 på morgonen. Jag älskar honom men ingen chans att jag går upp den tiden och öppnar till honom. Men han är nu här och tittar på sina tecknad. Ska iväg snart och plugga. Läste så otroligt mycket igår att jag känner att min hjärna inte klarade av mer, såg en massa ord framför mig hela dagen. Igår så gjorde jag inget speciellt, var med pojken, åt glass och stannade inne och spelade spel (Resident evil 5). Jag älskar att spela spel, speciellt när man kan vara två som spelar som ett lag. Jag och Ivan har alltid lika skoj när vi spelar tillsammans, men jag har ett problem jag kan bli lätt sur om det inte går som jag vill och sen svär jag nog allt för ofta hihihi. Nä nu tänkte jag göra lite kaffe och försöka få igång mig med läsandet.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0