Igen, ge dig

Hejsan folket. Det var länge sen okej inte så länge sen typ 2 dagar sen eller vet ej. Igår var det riktigt skönt väder ute, tog till och med chansen att sola lite på balkongen men även i skolan (satt ute med min grupp och åt lunch) fick lite färg. Idag är det också soligt men det blåser vilket är inte skoj och inte lika varmt. Igår så var jag och Ivan ute med två av våra vänner. Vi åt på Max och av någon anledning så kände ingen av oss bra i magen efter åt hihi. Måste ha varit något fel på våra hamburgare. Sen åkte vi lite runt kollade läget, tittade lite på street racing och så vidare. Jag var så himmmmmla förkyld igår, kände mig som en vandrade lik. Jag kunde knappt andas och det lät hemskt när jag pratade som en robot . Men ändå så klarade jag av att vara ute till halv 1 men inte bara det jag var till och med i skolan, jag är inte klok. Men som tur känner jag mig mycket bättre idag.


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Skönt att höra att du blivit bättre! ;D Kram

2009-04-25 @ 16:36:55
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0