Bride Wars

Hejsan folket. Vaknade halv 10 idag och började direkt med plugget, leta och ha mig i böckerna. Så jag tror detta blir sista inlägget för idag. Fast om jag börjar känna att jag absolut inta klarar av mer, eller att jag känner att jag kan det mesta  "omöjligt" ihihih. Så blir det något inlägg igen. Igår så träffade jag Ivan rätt så sent där vid 8 tiden. Först skulle vi bara ta en runda men det blev ej så. Vi åkte hem till honom för att titta på film (Bride Wars) äntligen. Jag tyckte jätte mycket om den. Den var verkligen bra, men jag tror många har redan sätt den så jag behöver nog inte förklara så mycket mer. Men nu ska jag iväg och dricka kaffe. Föresten vet ni vad jag hörde precis?? Vattnet hos oss eller i hela byggnaden kommer kanske stängas av i 2 dagar TVÅ DAGAR. Eftersom i min pappas lägenhet så läcker det ner vatten från lägenheten på övervägningen, typ VAAAAAA. Jag hoppas veklingen att det inte blir i min lägenhet för jag kommer annars att dööööö.

1 till 10 så ger jag den 7½ / 8

Kommentarer
Postat av: losan

Jag har inte sett den, men tycker inte den verkar vara någon hit :b

2009-04-16 @ 18:10:05
URL: http://losan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0