Bästa köp 2008

Det händer ofta att man köper en massa saker man egentligen inte behöver. Men sen finns det köp man absolut inte ångrar sig. och dessa är mina köp som jag ej ångrat, de köp jag har handlat 2008 år som jag är mest nöjd med.


Produkter och Parfymer


Dove - Tycker att den är väldigt bra. Luktar gott och huden känns rätt så skön efter åt, använder ofta efter duschen.

Rexona - Är helt nice, hjälper mig. Den känns inta för krämig eller för vattnig och jag tycker den håller. Det stämmer med reklamen, är redo och gå plus att den luktar gott.

Versace - Har viljat ha denna parfymen väldigt länge, nu har jag den äntligen. Den har ej stark lukt men många känner av den när dem kommer nära, håller i länge också. Man känner sig fräs när man har på sig den. Är både bra under vardagen och ute kvällar.

Fantasy - Jag tycker om den här parfymen, har använt den ett tag nu. En perfekt parfym till skolan, fått höra ett par gånger "vad är det för parfym du har", när jag har haft på mig den i skolan.

Amor Amor - Luktar så hot, en perfekt parfym när man ska ut en fredag eller lördag. Den luktar nästan sexi, eftersom den har en starkare lukt så passar den nog lite mer ute kvällar än en vanligt dag ex i skolan.

Nivea Visage Young: Wash Off - Denna tycker jag om, den är mild mot ansiktet, tar bort sminket väl och torkar ej ut ansiktet så mycket.

Bronzing Powder från H&M - Är så bra, den kanske ser mörk ut när man öppnar den men det blir det inte när man väl lägger på, jag använder den som rouge, har testat alla sorts rouge men fastnade vid denna.

Hårmoss - Är bäst, den håller plus så känns håret helt naturligt som om man ej har lagt något. När jag använder den så blir mitt hår väldigt lockigt.


Jacka, Skor och Väska


Min Everest jacka - Gud vad jag tycker om den, vad fan tänkte jag på med min kappa förra vintern. Plus när jag fryser så spänner jag ryggen vilket gjorde att jag fick väldigt ont i ryggen och var tvungen att ta på mig lite tjockare kläder. Men inte med denna, så skön den är. I lördags när jag tog på mig min kappa för att jag ville se lite stiligt ut så kändes det som om jag tog på mig en extra tröja, eftersom jag har haft Everest jackan i 2 hela veckor, stor skillnad.

Snoopy - Har ej haft tofflor innan, vilket jag ångrar så klart speciellt under de kalla tiderna. Dem ligger vid min säng varje morgon, det är det första jag tar på mig på morgon.

Svarta pumps - Dem kan man ej gå fel med, passar till allt.

Väska - När man började använda dem små väskor med band, bästa modet. Så skönt det är ibland att slippa ha något i handen, eller hängande på axeln som hela tiden glider av eller behöva tänka på att inte lägga väskan allt för långt ifrån, ifall någon skulle ta den eller kanske glömma den.

Stövlar - jag är så nöjd när jag bestämde mig för att köpa stövlar helt utan klack. Mina stövlar från förra året är typ 7cm, klacken är lite tjockare. Men blev jobbigt att behöva gå med dem varje dag till skolan eller när man skulle stor shoppa. Älskar mina stövlar utan klack.


Elektronik


DvD - Äntligen kan jag ligga i min säng och titta på filmer, innan fick jag titta via min brors bärbara data, vilket var jobbigt så klart.

Bärbara data - Ooo min data, vad hade jag gjort utan den. Köpte den för ca 2 månader sen och jag känner att jag ej hade kunnat vara utan den nu. Man sätter igång den direkt när man vaknar, dem dagarna man är ledigt så klart annars blir det efter skolan.

Mp3 - jag vet ej vad jag hade gjort utan den nu när jag åker mycket tåg. Det är som en lugnande innan jag kommer fram till skolan, eller allmänt. Man lyssnar på sin musik och slipper höra en massa annat ljud.

Mobil - varje gång man köper en ny mobil så tycker man direkt att det är bästa köp, speciellt om det är en mobil man tycker om.

Hårfön - jag har haft en hårfön jätte länge, den började nästan inte ens fungera. Så då blev det dags att köpa en ny, en bra skulle det vara så klart. Jag tycker att denna är riktigt schyst, tårkar snabbt håret och så finns det den lilla kam saken man kan använda, den fungerar bra plattar till håret, inte direkt som en plattång men fungerar lika bra, bättre för håret nog.


Peace, Love, Respect

Sov gott


Kommentarer
Postat av: senija

Ny telefon?...nice:)

2008-12-24 @ 00:36:02
Postat av: meedo

hejsan ju delvis ny,, köpte den i sommras, men det finns en i röd som jag vill ha nu ihhi..

2008-12-24 @ 13:18:29
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0