Köra köra

hej på er! Ja min uppdatering på bloggen suger nu när jag har körkort haha, är ute och glider hela tiden så jag "hinner" inte blogga haha. Jag tror mitt körande kommer minska snart, det svider i plånboken varje gång jag ska tanka hehe :(. Har kört mycket på motorvägen under veckan, vill känna mig tryggare och inte vara så rädd när jag köra på en påfart. Har blivit mycket bättre och är mer avslappnad när jag kör på motorvägen
 
Förra veckan körde jag helt själv tillbaka från Malmö, i söndags körde jag till Center syd med Ivans syster, i onsdags körde jag igen till Malmö till min storebror med familjen och så igår körde jag till Väla med min kusin :). Alla i familjen är imponerade hur snabbt jag vågade ta mig ut på motorvägen speciellt att köra själv tillbaka från Malmö till Landskrona :D
 
Det svider i plånboken haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0